Bereikbaarheid GSM netwerk KPNDINSDAG 18 JANUARI 2005 |
De Ondernememings Vereniging Arum heeft, naar aanleiding van klachten aan de bel getrokken bij KPN mobile omtrent de bereikbaarheid van de diverse telefoongebruikers van de KPN. De KPN heeft als volgt gereageerd: Door veel klachten bij KPN mobile te deponeren kunnen ze wellicht worden bewogen dit besluit te herzien. P.S. Er wordt gevraagd naar uw mobiel nummer om te controleren of dit van KPN mobile is. |
14746 keer bekeken | 2 reacties | Reageren? |
Reacties |
maandag 8 mei 2006 om 15:28 uur
In februari 2006 heb ik meegedaan aan een gebruikersonderzoek van KPN met mobiel internetten. De extra gemaakte kosten zouden vergoed worden naast een vergoeding van 50 euro. De extra gemaakte kosten heb ik tot op heden niet vergoed gekregen. Graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Gerard Blok
vrijdag 15 februari 2008 om 22:04 uur
Ja, allemaal heel mooi. Ik heb er ook een aantal klachten naartoe gestuurd maar tot op heden geen reactie terug gehad. Waardeloos is de mobiele service van KPN!!. Bellen, naar primafoon, hoge rekeningen en een onbegrijpelijk abonnement met bundels en beltegoeden die alleen in het buitenland gebruikt kunnen worden! Volgens mij snapt KPN er zelf ook geen bal van!